Wydarzenia, które zintegrują zespoły, skierują myśli na inne tematy niż skutki koronawirusa, dostarczą pozytywnych wrażeń i wspomnień. Korzyści na pozór oczywiste. Trzeba jeszcze tylko przekonać Zarząd (lub innych decydentów), że warto i możesz rozpocząć przygotowania. Podskórnie czujesz, że to nie będzie prosta rozmowa… Czy Twoje przekonanie o słuszności nowej inicjatywy podzielą członkowie Zarządu?
To nie jest dobry moment. Mamy pandemię i coraz bardziej odczuwamy jej skutki. Borykamy się z kryzysem. Zrozumcie, mamy naprawdę inne priorytety.
Odpowiedź: Podobnie jak Wy, pracownicy odczuwają skutki pandemii, co zwiększa ich frustrację. W dłuższej perspektywie ich niepewność i demotywacja przełożą się na zwiększenie rotacji w organizacji. Pamiętajcie, że na rynku są firmy, które nie odczuwają tak boleśnie skutków pandemii i nie zaprzestają działań ukierunkowanych na motywację pracowników. To w ich stronę mogą skierować się nasi pracownicy.
Nie mamy na to pieniędzy. Skąd zamierzacie je wziąć?
Sposobów na to, jak przekonać zarząd do zorganizowania dobrego eventu, jest mnóstwo. Najważniejsze, żebyście zrozumieli nawzajem swoje wartości, cele i potrzeby. Pokaż, że rozumiesz, ale przedstaw stanowisko pracownika – z pewnością pomoże to w lepszej komunikacji. Powodzenia!
Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.