Czy to kultura organizacyjna, unikatowe możliwości rozwoju czy elastyczny czas pracy – każdy detal ma znaczenie. Poza wynagrodzeniem to kluczowe czynniki, które mogą zwiększyć atrakcyjność Twojej firmy:
1️⃣ Stos technologiczny – Kandydaci są często podekscytowani narzędziami i technologiami, z którymi będą pracować. Podkreślanie najnowocześniejszych technologii może mieć duże znaczenie.
2️⃣ Rodzaj realizowanych projektów może odgrywać kluczową rolę zwłaszcza dla doświadczonych specjalistów. Są tacy którzy lubią realizować projekty E2E, inni preferują większą różnorodność i zmienność środowiska projektowego. Angażujące i innowacyjne projekty sprawiają, że talenty są zmotywowane i pełne wyzwań.
3️⃣ A może chodzi o Leadership? Silni liderzy o wysokich kompetencjach inspirują zespoły, wspierający styl przywództwa może sprzyjać rozwojowi i zachęcać do współpracy.
4️⃣ Środowisko pracy – Pozytywna atmosfera i przyjaźni współpracownicy mogą mieć ogromny wpływ na zadowolenie pracowników.
5️⃣ Kultura organizacyjna – Kultura, która ceni integrację, kreatywność i ciągłe uczenie się, przyciąga podobnie myślące osoby, które rozwijają się w takich warunkach.
6️⃣ Możliwość pracy zdalnej – Mimo, że niektórzy pracodawcy zachęcają pracowników do powrotu do biur, są jeszcze firmy które oferują pracę z domu. To wciąż dla wielu kandydatów ważniejsze niż Wam się wydaje.
W grę może wchodzić jeszcze więcej czynników!
A co unikatowego proponuje pracownikom i kandydatom Twoja firma? Warto się dowiedzieć inwestując w employer branding i zobaczyć różnicę w jakości aplikacji jakie do Was trafiają!